onsdag 18 januari 2012

Tröttis - del 2

Lika trött idag som i måndags typ. Jag fattar inte vad det är. Jag sover ordentligt och har haft ett relativt bra humör i minst en vecka nu, men orken blir som bortblåst när jag kommer hem och slappnar av. Jag blir så där bedövad som när jag jobbade till 16:30 och inte mådde alls lika bra.

Igår var jag rätt pigg när jag kom hem så jag städade köket och bytte gardiner när jag ändå hade ångan uppe. (Vad irriterad man blir bara när man kämpat och strukit gardinerna och hängt upp dem bara för att se att de ändå är skrynkliga, men det fick vara så. Orka liksom.)
Sen igår kväll var jag lika trött igen...

Annars är väl gardinbytet det mest spännande som hänt hittills den här veckan.
Och nu kommer svärföräldrarna med ljusrampen till akvariet som ska fungera nu. Fiskarna lär väl få en chock nu efter säkert ett par veckor i mörker ;)

Imorgon blir det ett besök hos Camilla efter jobbet och eventuellt en promenad om vädret tillåter. Det blir skönt att komma hemifrån lite (annat än till jobbet) nu när det inte händer så mycket annat för övrigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar