söndag 1 januari 2012

Nyårslöften.

Det var många år sedan jag gav några nyårslöften. Jag tycker inte om att lova saker, inte ens till mig själv.
Istället brukar jag önska mig något på tolvslaget, tyst för mig själv. Önska mig något av det nya året. Önska att jag klarar av att göra eller vara på ett visst sätt. Önska mig tur och lycka både för mig själv eller någon annans räkning. Önska mig att något speciellt ska hända. Önska att livet blir så bra som det bara kan för mina barn och mina nära.
Ja, ni fattar. Jag brukar inte tala om för någon vad jag önskar, men det brukar vara ungefär detsamma varje år plus någon/några lite mer specifika önskningar just för nuet.
För man har inte bara en eller tre önskningar varken på nyår eller i livet, utan man både får och ska både önska och drömma hur mycket man vill tycker jag!

Må ert 2012 bli så nära det ni önskar och drömmer om!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar