tisdag 25 februari 2014

Är så glad...

...att jag tog den här semesterdagen. Jag har haft en jättebra dag med mina små hjärtan!

Vi började dagen klockan 10 med att gå på en trolleriföreställning på biblioteket med trollkarlen Robert'o. Det var uppskattat och Linus vågade till och med sitta längst fram på golvet utan mig och Robin (men så var hans bästa kompis från dagis där också). Och Robin fick gå fram och hjälpa trollkarlen med ett trick.
Efteråt fick de mig att köpa dem en varsin trollstav som de sen lekt till och från med hela dagen.

Därifrån åkte vi och tankade och brummade iväg mot stan för att köpa oss nya skor hos Malin på Skopunkten.


Efter det gick vi till McDonalds inne på Bergviks köpcenter och åt lunch.
Utanför träffade vi min kusin Jörgen, det var roligt att se honom, men vi pratade inte så länge eftersom killarna var hungriga och ville in och äta.

Sen gick vi tillbaka och tog oss lite glass till efterrätt utanför ICA Maxi innan vi åkte hemåt igen.


Vädret har varit skönt och ungarna busiga men duktiga. 

När vi kom hem gick Robin över till tremänningen och jag och Linus kopplade av med lite dator och tv-spel.

Ikväll har Robin som vanligt haft judoträning och efter kvällsmat och lite tv så tog den här dagen också slut.
Synd att lediga dagar går så fort, särskilt sådana här bra...

Nu är det jobb som gäller i två dagar, men sedan blir det fyra lediga till =)

Puss & kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar