måndag 3 februari 2014

Har landat

i sängen nu och ser på Familjen Annorlunda (en timme efter alla andra, bra när man kan starta om programmen).

Peter har varit hemma från jobbet idag då han fortfarande hostar, det spränger i bihålorna och han snöt blod en hel del igår... Vi andra är pigga och ska iväg till jobb, dagis och skola imorgon som det ser ut nu. Robin fick stanna hemma en extra dag från skolan idag för säkerhets skull när vi andra ändå var hemma, men jag är ganska säker på att han (och vi andra) är smittfria nu. Jag har ju till och med ätit klart min penicillinkur i helgen och de andra har ju redan ätit fyra dagar av sina tio.

Ikväll har jag och Robin varit hos finaste Marie och fått oss fika då det är hennes födelsedag idag. Det var både gott och trevligt. Och så spelade vi Yatzy med henne, Malin och Maja. Födelsedagsbarnet vann och Robin och jag fick storstryk och slutade som fyra och femma. Fast det gjorde inte så mycket, det var roligt att bara umgås =)

Nu blir det en stunds avkoppling, sen hoppas jag kunna somna någorlunda lätt. Det känns inte som att det är arbetsdag imorgon... Men det är det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar