söndag 12 februari 2012

Ökad arbetstid.

Imorgon är det tillbaka till jobbet igen efter 2 veckor hemma med först VAB och sen egen sjukdom på det. Det ska faktiskt bli skönt. Jag hoppas bara att jag orkar somna i någorlunda tid nu när jag haft två ordentliga sovmorgnar den här helgen. Idag vaknade jag 10:50. Hos mormor hade barnen vaknat 5... :P

Imorgon går jag upp i tid igen på jobbet. Jag är nu bara sjukskriven 2 tim/dag tre dagar i veckan istället för fyra. Jag valde måndagar att öka på först, för att då har jag vilat mig i helgen och sen har jag gjort den tyngsta dagen först och får det lättare resten av veckan igen.

Jämfört med när sjukskrivningen började så är jag mycket piggare nu. Jag har mer lust till saker och mer energi. Så det går absolut åt rätt håll. Även om mycket fortfarande kan bli bättre också. Hur som helst så känns det helt okej att börja smyga upp i arbetstid igen, lite i taget.

En trevlig ny vecka önskar jag er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar