fredag 10 februari 2012

Tillbaka på banan.

Äntligen är vi friska och pigga, och livet kan börja rulla igång igen!

Robin har varit i skolan idag.

Jag och Linus varit på Kyrkis för första gången, och det var riktigt trevligt. Linus var lite blyg först, men när det hade släppt så tror jag han tyckte det var roligt.
Vi har fikat och målat ett hjärta tillsammans. Det har varit fri lek och så var det en sångstund på slutet som Linus var med på utan mig fast det var första gången =)

Vi kommer ganska troligt att åka dit fler fredagar när det är något som kan passa oss, men nästa fredags orgelkonsert hoppar vi nog över ;)

Linus målar på Kyrkis.

Efter Kyrkis tittade vi på en utställning i bibliotekets fönster,
där Robins förskoleklass fått ställa ut fina alster som de gjort
med saker de hittat i naturen. Robins tavla är den till höger i mitten.

Så här blev det färdiga hjärtat vi målade på Kyrkis.
Nu hänger det på kroken vi har i taket i köket.



På hemvägen efteråt plockade vi upp Robin på skolan.
Vi har ätit fläskfilé idag och för ett tag sedan tog jag mig en tur till affären och införskaffade kvällens godis.
Slappat lite, och 16:45 drar vi iväg mot Robins innebandy.

Det är så härligt att vara på banan igen efter allt sjukdomstråk.
Det är FREDAG och jag är glad!

1 kommentar: