måndag 19 mars 2012

Idag.

Vi får väl se vad det kan bli för en dag idag. Jag känner mig inte lika ledsen som igår, men allt är inte bra heller. Det känns som att hjärnan skulle vara några nummer för stor och som att det kryper myror i den... Yeiijj...

Robin är feberfri idag som det verkar, men det är ju bara morgon än. Dock lite mer förkyld tycker jag.

Klockan 10 har Linus tid för sin 2,5-årskontroll. Det ska bli intressant att höra vad de har att säga om honom, särskilt hans tal som han faktiskt ligger ganska långt fram med.
Farmor tar hand om Robin under tiden.

Efteråt behöver vi nog göra ett snabbt besök på affären.

Övriga dagen får bli lite som den blir. Jag håller tummarna för att gudarna ska vara skonsamma mot mig och låta mig slippa barnens värsta trots idag. Särskilt den lille är i någon sorts extrem period nu annars. Och hur mycket man än älskar dem så kan det bli rätt jobbigt emellanåt...
Men, jag ska försöka ta dagen som den kommer och inte ta ut något i förskott.

Ikväll kommer kanske mamma förbi ett tag.

Peter jobbar övertid och slutar typ 21 ikväll. Tråkigt, men alltid bra med lite extra.



Nu ska jag koka ägg och sen försöka börja dagen med en ordentlig frukost iallafall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar