torsdag 22 mars 2012

Kära dagbok

Idag har jag, gubben och Robin varit till ICA Maxi i Bergvik och köpt nya byxor åt Robin. Linus fick vara hos mormor så länge.

2 par jeans blev det som fick följa med hem när Robin provat färdigt. Han har verkligen hål på knäna på alla sina gamla... Visst, det är väl modernt, men det kan ju vara kul att se honom i ett par hela nån gång också. Och en varsin snygg t-shirt till småkillarna inhandlades också och som jag tänkte att de kunde ha på fotograferingen på lördag.

Imorgon är det fredag igen och jag & småkillarna ska till svärföräldrarna och passa djuren när Robin slutar skolan.
På kvällen är det dags för åter ett kalas i badhuset med Robin. Måste skaffa en present under dagen också på något vis för det har jag så klart glömt av flera gånger den här veckan...

Nu tror jag helt ärligt att jag ska ta och sova redan. Vore fan skönt det. Jag vet inte vad som gör det, men supertrött är jag iaf trots en "lagom" dag ansträngningsmässigt.

Jaja.

Godnatt.

1 kommentar: