söndag 11 mars 2012

Söndag.

Hänger i soffan med snoriga barn. Lillen somnade precis till. Robin ser på "Ed, Edd n Eddy" på Cartoon Network. Gubben spelar WoW i andra änden av soffan. Eller Wooly Woolcroft som Robin kallar det ;)
Det är en slö förmiddag som oftast här.
Det är väl skönt iof, men det retar mig samtidigt att det ska vara så svårt att komma igång på dagarna. Men orka liksom...

Dock ska det bli lite städning här senare idag. Vi kom igång rätt bra i köket igår (drog till och med fram spisen) och jag har tänkt mig att det ska hända lite mer i samma anda idag. Visst är det tråkigt, men likaså nödvändigt. OCH det känns faktiskt lite roligt när det blir bra och skönt när det är gjort också. Jag är trött på förfallet.

Och tvätta måste jag göra. Helst flera maskiner. Jag har varit urdålig på det på sistone...

Gäsp.

Tack och lov för semesterdagen vi har imorgon jag & småkillarna (stängningsdag på dagis/skola).

Usch, vad jobbigt allt är på söndagar... Tummen sitter hårt! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar