söndag 18 mars 2012

Inte så bra.

Ska inte orda så mycket om det, men idag har jag inte mått särskilt bra. Det känns som om allt bara är för mycket just nu. Känslor och tankar i ett enda virrvarr och ingen chans till att prata med någon annan vuxen ifred. Men å andra sidan känns det som att ingen riktigt förstår mig iallafall så det spelar egentligen ingen roll.

Jag tänkte mig att gå ett varv runt Grums under kvällen, men jag kom aldrig iväg. Jag orkade inte ta tag i det. Samtidigt som jag känner mig orolig, uppstressad och rastlös så är jag som bedövad av trötthet.

Nej blä vilken tråkig dag det här blev rent känslomässigt, men jag misstänkte det redan imorse på känslan jag hade då och sen har det bara känts värre ju längre dagen och kvällen gått.

Turligt nog har jag tagit semester imorgon för Linus 2,5-årskontroll (och på det så är ju Robin febrig så jag hade inte behövt iväg och jobba i vilket fall). Känns skönt det iaf när man mår så här och det känns som att man inte får tillräckligt med luft trots att man inte anstränger sig...

Nej, färdiggnällt för ikväll.
Nu satsar vi på en bättre dag imorgon.

1 kommentar:

  1. Jag skulle gärna vara hemma från jobbet jag med. Men jag är för "duktig" och går ändå.
    Vi får hoppas på en bättre morgondag för både dig och mig i morgon. Kram

    SvaraRadera