fredag 30 mars 2012

Veckans fredag.

Pojkarna är bättre idag igen, Linus har knappt hostat alls till skillnad från igår. Nu är de bara sådär "normalt" småförkylda. Inget värre.

Jag har känt mig torr och irriterad i vänsterögat idag, och upptäckte i spegeln när jag borstade tänderna ikväll att ögat faktiskt var rött också. Gissar att Linus lyckats smitta mig med sin inflammation som han hade... Vi får se hur det ser ut imorgon. Blir det inte värre så är det ändå okej.

Ikväll har vi varit hos svärföräldrarna ett par timmar och hälsat på. Spelat lite tv-spel. Skönt för ungarna att komma utanför våra fyra väggar en stund nu när de varit så många dagar hemma. Det märktes, för de var riktigt lugna och snälla jämfört med hur de betett sig hemma det senaste ;P

Nu sover de sen en stund tillbaka, och jag slötittar på säsongsstarten av Let's Dance. Vi får väl se om det blir något man kommer att följa eller inte.

Snart somnar nog jag med dock...

Vilken konstigt kort fredag det har varit idag förresten. Eller om den varit lika lång men gått väldigt snabbt förbi. Det är vilket som. Tråkigt att veckans bästa dag redan är slut iaf ;)

Natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar