tisdag 27 mars 2012

Sjukt och tråkigt.

Robins utvecklingssamtal i skolan som vi skulle haft idag blev skjutet på framtiden då han helst ska vara med själv också, så nu försöker vi igen den 17 april istället.

Nu blir hans öra iallafall bättre och bättre och han har bara haft lite feber idag. Linus har det gått upp och ner på under dagen och nu ikväll låg han på 38.2 igen =/ Dessutom verkar han snorigare och har eventuellt en ögoninflammation på g...

Tycker det är så extra tråkigt för dem att vara sjuka just nu när vädret är så härligt. Soligt och varmt. Mycket högre temp än vad som är normalt för den här månaden läste jag någonstans. Till helgen skulle det dock bli kallt igen och eventuellt snöa till och med...

Annars händer det inte så mycket just nu då av förklarliga skäl. Största händelsen idag var möjligen min lilla tur till affären.

Ikväll har mamma varit här och ätit tacos, sen både underhållit och hjälpt mig med pojkarna och lite städning. Min snälla mamma. Det var skönt att ha henne här när Peter är och repar, för även om killarna är sjuka så är de ändå en handfull emellanåt. Och jag tror att sällskapet gör mycket för både mig och dem ;) Det blir ju tråkigt för dem också att bara vara hemma med mamma i flera dagar.

Jaja, imorgon väntar en ungefär likadan dag igen med soffhäng och kollande av temp och sprayande av näsor...

Familjelivet är så underbart ibland! :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar