tisdag 21 augusti 2012

Hejdå Svalan!

Linus gjorde sin sista dag på Svalan avd. Bamse idag. Jag kan absolut inte förstå det och det känns riktigt vemodigt. Jag kommer sakna fröknarna, då alla tre varit så himla goa. Samtidigt vet jag att det blir bra på nya stället med. Och det ska bli skönt att ha honom så nära, bara över vägen typ och granne med skolan där Robin går. Jag och grabbarna sa hejdå och gav fröknarna en varsin liten present när vi hämtade Linus idag. Och Linus fick bl.a. en cd med bilder på från hans tid där.

Herregud, liten har blivit stor och en ny tid börjar... Vi ska inte tillbaka något mer... (om vi inte får ett barn till nån gång, som Robin uttryckte det)

Vi sa hejdå till allting en sista gång innan vi åkte hem.



3 kommentarer:

  1. Vad sa du????? En till om några år???? Jag kanske har blivit bönhörd halleluja !!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Haha, nej här blir det inga fler barn. Det var bara Robin som sa så när jag sa till pojkarna att vi inte ska tillbaka till Svalan något mer nu.

    SvaraRadera
  3. Ja ja ja...... Drömma kan man ju alltid göra <3

    SvaraRadera