söndag 26 augusti 2012

Nu är den här.

Hösten. För nu jag har haft den där speciella känslan. Det är en särskild luft. Den blir lite lättare att andas och hösten kan vara så otroligt vacker de fina dagarna. Jag gillar det.

Visst tycker jag om sommaren (även om det inte varit någon vidare sådan här i år), men jag gillar ändå när det blir lite mörkare och kyligare igen. Det är en tid som gjord för mys och man kan lättare stanna inne med gott samvete.

Det kvittar att augusti inte är slut än, för fler än jag har väl sett att det redan har gulnat på vissa träd och till och med fallit löv från andra? Det om något är väl ett tecken på höst?

Och en känsla ljuger inte. Iallafall inte min känsla av höst och det konstiga lugn jag kan känna när jag andas in vindarna. Min bästa tid på året.

3 kommentarer:

  1. Ja det har varit höstväder idag. Men inte riktigt den ndär kyliga höstluften tycker jag.
    Det braiga med hösten är också att man kan bylsa på sig mer kläder så inte figuren syns :p

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag håller med. Och så är det mer att se på tv :P

      Radera
    2. Ja det är det också *s*

      Radera