onsdag 29 augusti 2012

Inte helt bra.

Har haft några lite jobbigare dagar nu igen. Mycket att tänka på. Mycket irriterande moment på jobbet och fysiskt slit. Trotsiga barn hemma. En del sånt. Jobbet är nog tyngsta delen just nu på flera sätt. APT imorgon, då hoppas jag åtminstone få veta vem jag ska vända mig till för att få omplaceringen jag vill ha vid årsskiftet...

Huvudvärk. Hela dagen. Biter ihop käkarna på nätterna. Svårt att slappna av. Lite små-ångest. Suck.

Jag vill inte klaga för mycket, i det stora hela mår jag nog ändå ganska bra jämfört med hur jag HAR mått för längre sedan tillbaka, men jag känner mig bara så trött just nu. Slut liksom. Och den där känslan av att det kryper i en och som man inte kan skaka av sig är inget vidare...

Men ännu en dag är till ända, jag har bestämt mig för att försöka somna alldeles strax och imorgon är jag på benen igen och även ett steg närmare helgen. Tur veckorna går fort iaf.

Trevlig kväll & godnatt.

2 kommentarer:

  1. Hoppas du får en bra nattsömn utan ihopbitningar och huvudvärk i morgon.
    Kram på dig och natti <3

    SvaraRadera