onsdag 1 augusti 2012

Sammanfattning juli 2012

Juli har varit en fullspäckad månad om något.

Den här månaden har jag varit på bio med Marie och sett MiB III, en film jag gillade och rekommenderar.

InMeHead gjorde en spelning på en pubkväll i Segmons Folkets Park. Jag hade en jättebra kväll där.

Bilbingo med Camilla den 11:e. Jag vann inget. Camilla vann 2 kg choklad på lotter.

Jag gick på semester 13/7. Peter som är föräldraledig har varit hemma hela månaden.

Jag och Camilla har haft flera planeringsdejter inför både semestertrippen till High Chaparral (13/7-15/7) och vår gemensamma 30-årsfest (28/7). Båda sakerna var mycket lyckade!
Hela familjen älskade High Chaparral.

Den 16:e började årets simskola för Robin i Hasseldalen. Varje vardag i tre veckor framåt mellan klockan 12:30-13:30. I år går han i en fortsättningsgrupp och har lärt sig mycket.
Jag lyckades bränna mig i solen en av dagarna när jag satt där och väntade, annars har det vädermässigt varit det sämsta året i år av de tre han varit med.

Min 30-årsdag firades hemma med familjen, mina föräldrar, Peters familj och Marie. Regn, åska och hagel förärades jag med men vi satt ute iallafall. Pappa hade med smörgåstårta och Peter hade bakat kladdkaka som vi bjöd på med jordgubbar och glass.
Även Fredda, Maria & Meja kom lite senare.

Dagen efter var det cruising i Arvika.

Huset har blivit målat och är nu gråblått istället för gult, brunt, blått...

Barnens kusin Johanna fyllde 17 år.

Mot slutet av månaden började ångesten redan komma krypande att mer än halva semestern redan gått... Jag har hunnit med ganska mycket och mått ganska bra, men jag trivs väl lite för bra med att inte vara på jobbet kanske...

Vädret har väl lämnat mer att önska i juli och det har inte direkt känts som sommar så där på riktigt, men än har vi ju en sommarmånad kvar att sätta vårt hopp till på den fronten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar