måndag 28 november 2011

Det löser sig.

Nu ska det nog bli bra allting.
Hoppas jag.
Mitt läkarbesök idag visade iallafall att jag inte har några som helst fysiska problem. (Förutom förstoppning då som bråkar med mig rätt vad det är, men det är ju en annan sak). Alla blodprover var bara bra och jag har inga fel på nerver eller reflexer heller t.ex.
Det sitter i huvudet resten, eller kommer därifrån.
Nu ska jag med början på måndag (förhoppningsvis) sjukskrivas 2 tim/dag de närmaste 2 månaderna. Detta för att få lite extra tid för mig själv och för att motionera och bli piggare. Förhoppningen är att jag ska kunna bli bättre av mig själv bara jag får tiden, och inte behöva höja medicinerna jag har eller få någon mer. Det känns jätteskönt, och jag tror säkert att det kan fungera både som uppiggande och lugnande ;)
Ja, ni fattar.

Visst ser det ut som att det bara kan bli till det bättre nu?

Och jag måste bara säga att Jörg är en så himla bra läkare, han ser och hör verkligen, och framför allt förstår han så mycket.

Gott.

2 kommentarer: