lördag 12 november 2011

Lördagskvällen.

Det verkar som att det kanske blivit lite för mycket av det goda för min del idag. Iallafall så är magen ganska så taskig och låter mig inte sova riktigt än... Verkar som att det ska bli några toalettbesök först =/

Men det har iallafall varit värt plågan ;)
Finaste Marie & Malin har varit här och hälsat på familjen ikväll. Vi har ätit tacos, godis, chips & dipp... Och spelat tv-spel några timmar. Barnen var vakna på övertid och slocknade så gott som direkt de kom i säng runt 21:30. Och jag tror att de var lika nöjda med kvällen idag som de var efter kalaset igår med.

Det har varit en riktigt bra helg hittills. Enligt mig. Magen ska vi inte fråga vad den tycker.

Godnatt!

1 kommentar:

  1. Min mage var full ganska så länge och jag kom inte i säng förrens strax efter kl 03 :p Då kände jag att jag kunde sova på mage utan problem *haha*

    Tack igen för en trevlig kväll :-)

    SvaraRadera