onsdag 30 november 2011

Tillbaka till verkligheten imorgon.

Är för en liten stund sedan nedkrupen i sängen. Har inte varit hemma så mycket mer än kanske 20 minuter heller. Jag har varit hos Jessica tillsammans med Camilla och Anna och druckit te ikväll. Och bara suttit och pratat bort ett par timmar (lite drygt). Det blev så klart senare än vad som var tänkt, men tiden går ju så fort när man har trevligt. Sen så promenerade ju jag och Anna dit och hem igen och så blir man stående utanför en stund också innan man kan sluta tjöta och gå in ;)
Det känns skönt nu iallafall. Sånt här ska man göra lite oftare. Ta sig tid och bara vara med sina vänner en stund och egentligen göra "ingenting".
Tack Jessica för att du bjöd hem oss idag! För mig var det välgörande och jag tror jag fick lite ny energi från er =)

Imorgon börjar jag jobba igen efter nästan 3 veckor hemma med både egen sjukdom och VAB i en härlig (hrm...) blandning. Känns sådär måste jag erkänna. Jag är inte helt sugen, men jag måste ju komma tillbaka till verkligheten nån gång. Tur att det är torsdag imorgon iallafall, för då är det ju bara den dagen och så har jag helgen igen sen. En liten mjukstart ändå. Förutom att det säkert blir en hel del "catching up" för hjärnan att hålla reda på då efter så lång tid borta...

Jaja, morgondagen får vi ta itu med just imorgon. Nu måste jag snart sova lite också om jag ska orka med något överhuvudtaget från det att klockan ringer.

1 kommentar: