måndag 14 november 2011

Mysmåndag.

Det är inte varje måndagsmorgon man får ligga på soffan med en varm vetekudde, lyssna på InMeHead och surfa runt på nätet. Ensam hemma. Men idag får jag det och jag ska njuta av varje sekund. Sen är det väl inte för jävla roligt att ha det där skumma ontet i magen och ryggen, men det får man försöka tänka bort. Och hade jag inte haft det så hade jag ju inte legat här heller, utan då hade jag varit på jobbet istället och inte kunnat njuta av en måndag som jag kan idag ;)

Det finns för- och nackdelar med allt.

2 kommentarer:

  1. Jaa det är hemskt att man måste vara sjuk för att få uppleva det, så är det gärna när man har mindre barn, men man BEHÖVER verkligen lite egentid ibland.. Krya på dig nu, sakta men säkert! kramiz m

    SvaraRadera
  2. Får hoppas doktorn kan hitta problemet med magen för så där kan du ju inte gå.

    Jag var nära att ringa chefen igår och sjukanmäla mig. Men så klart gjorde jag inte det.

    SvaraRadera