onsdag 14 december 2011

Ditt & datt idag.

Ligger på soffan och tittar och lyssnar på mina små pojkar som är helt inne i tv-spelet.

Jag känner mig ganska trött och sliten, jobbet har varit fullt upp idag och jag var inte färdig i tid idag heller... Men dagen har iallafall gått fort och det är ju skönt. Dessutom har vi varit hela förmiddagen i Borgvik och det tycker jag om. Särskilt hos våra gubbar där som verkligen uppskattar när vi kommer. "Jag älskar att ni kommer till mig" sa den ena idag. "Det är för att ni alltid är så trevliga och så händer det något här också." Då blir man glad =) Tack och lov för sådana kunder som lyser upp dagen på jobbet (och roligt att man verkar lysa upp deras med).

I tre dagar nu har jag försökt få tag på min chef förresten. Som vanligt så är det hur svårt som helst...
Imorgon är det dock APT så då träffar jag henne äntligen och kanske åtminstone kan be om en egen tid med henne för att prata om lite annat än vad jag vill nämna där och då.

För övrigt idag så har jag varit med gubben till vårdcentralen för en liten undersökning. Han mådde inte riktigt bra igår och under natten till idag hostade han så där riktigt läskigt. Han fick stanna hemma imorse och i eftermiddag då så visade proverna på en virusinfektion och så fick han så klart ordentlig hostmedicin utskriven som vi hämtade.
Det är så tröttsamt med alla förkylningar och hostor och skit som går runt, runt i familjen. Men det är väl likadant hos de flesta nu som det låter. Och jag får väl inte klaga för mycket ändå, för jämför man med resten av familjen så har ju jag ändå varit ganska förskonad tycker jag även om jag med haft litegrann.

Blir nog inte så mycket gjort nu ikväll som vad jag hade tänkt tidigare idag. Det blev ju inte riktigt som jag tänkt mig nånting. Och förresten så orkar jag inte heller. Är så där förlamande trött just nu...

MEN humöret är ändå rätt okej =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar