söndag 25 december 2011

Juldagen.

Ligger på soffan. Försöker piggna till lite med hjälp av Panodil, halstabletter och nässpray. Känner mig ytterligare lite sämre idag. Suck...
Fortfarande feber sen i torsdags kväll och nu är även halsen värre och näsan har börjat snora till sig.
Men sånt är livet ibland. Resten av familjen verkar iallafall lite lite piggare och det får vi hoppas att det fortsätter så.

Barnen är så fina i sina nya kläder från mormor och de har lekt så snällt med sina nya saker här på morgonen. Peter har hjälpt dem bygga upp sin Hot Wheels bilbana som de har testat.
Robins favoritklapp i år var nog den nya alldeles egna Wii-kontrollen från morfar. Han har spelat tv-spel länge nu och testat den på en massa av spelen. Att den är svart till skillnad från våra andra vita, och att den är bara hans smäller riktigt högt.

Nu har Peter trätt på mig ett par strumpor och kastat en bh på mig, så det betyder nog att det är dags att jag gör mig i ordning. Vi ska till svärföräldrarna på middag idag.

Fin juldag på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar