lördag 3 december 2011

Han med stort H fyller år.

Idag är det min stora älsklings födelsedag. Han blir bara äldre och äldre. När jag räknade efter kom jag fram till att det här är femtonde gången han fyller år sen vi träffades... Tyvärr betyder det ju att jag med måste bli äldre hela tiden, men jag är iallafall inte över 30-strecket (än) som han, gamlingen ;)

I eftermiddag har vi haft våra föräldrar och Peters systerdotter här på fika för att fira lite. Han fick ett par monstertofflor av mig och barnen, annars har han redan fått sin stora present i och med den nya basen han köpte för ett tag sedan tillbaka.

När älsklingen fyller år brukar det bli glögg, så även i år. Och så har vi testat Ballerina Pepparkaka, som faktiskt inte alls var särskilt dumt. Glöggen kan jag dock inte recensera eftersom jag inte dricker sånt, men gästerna berömde den här varianten iallafall.



















För övrigt så hoppas jag att han är nöjd med sin dag. Jag har iallafall försökt vara extra snäll och inte gnälla nåt på honom idag *hihi* Nu är han och gör det han gillar bäst, spelar musik =)


JAG ÄLSKAR DIG, GÔBBE!!
PUSS & KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar