fredag 23 december 2011

Oplanerat.

Imorgon är det julafton.
Vi har en hel del kvar som jag hade tänkt skulle hinnas med idag.
Och orkas med.
Jag hade inte överhuvudtaget räknat med att vi båda vuxna skulle vara dåliga och ha feber idag...

Vi får väl se ikväll hur det ordnat sig.

Vi har paket att hämta ut med julklappar.
Jag har mamma kvar att ordna till.
Julklappar ska slås in.
Sängen bäddas rent.
Jag måste tvätta.
Robin borde få håret klippt.
Hunden kammas.
Städa.

Och säkert en massa till.
Jag hoppas bli piggare sen, bara jag orkar svälja en tablett. Förut så var det helt omöjligt. Jag höll på att kräkas bara av att försöka svälja vattnet och med tablett så gick det absolut inte så klart =(

Hur ska det gå med julen i år?

Visst, jul blir det ju alltid, och det viktigaste är att det blir bra för ungarna. Själv skulle jag dock kunna gräva ner mig och vänta på nyårshelgen istället.

1 kommentar:

  1. Inte kul att vara sjuk nu. Men är man sjuk så är man ju.
    Hoppas ni blir friska snart :-)
    Kram

    SvaraRadera