onsdag 28 december 2011

Gröna skumtomtar.

Natt till idag drömde jag om skumtomtar.
Ni vet hur de ser ut i normala fall, hur stora och rosa/vita.
De jag drömde om i natt var ljusgröna och vita istället och kanske dubbelt så stora. Päronsmak var det på dem, och såldes i påsar med fem i varje.
Jättegoda. Sno gärna iden om du är godistillverkare, det kan säkert bli en hit ;)

På sistone har jag drömt hur mycket som helst, en massa tokiga och roliga drömmar och om hur mycket människor som helst. Det är nästan så det är riktigt spännande att få gå och lägga sig på kvällen.
Tyvärr glömmer man ju en hel del nästan direkt, men vissa saker fastnar och många gånger så kan man även få en bra känsla som stannar kvar i kroppen trots att man glömt vad man drömt. Förutsatt att det är en bra dröm då, det funkar ju tyvärr likadant med de sämre drömmarna.
Men oftast har det bara varit knasigt och roligt i huvudet på nätterna ett tag nu ;)

Nu är det dags för mig att stänga ögonen för idag redan, jag är helt slut.
Jippi!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar