måndag 26 december 2011

Bättre.

Idag har det varit en sån där dag som bara försvunnit i ingenstans. Det känns konstigt att klockan redan är så pass mycket som den är.

Robin har varit ganska hängig idag med. Lite slöare igen, men iallafall ingen feber. Det tror jag ingen av oss haft idag.

Jag har piggat på mig så pass att jag faktiskt ska försöka göra mina arbetsdagar den här veckan till och med. Man vet ju aldrig hur det kan svänga, men som det ser ut nu så är det planen. Tre dagar jobbar jag med start imorgon. Alldeles lagomt och det vill jag absolut klara.

Gubben som under hela tiden varit sämst på alla vis med tung andning, fruktansvärd hosta och högst feber åkte in till Gripens vårdcentral i eftermiddag och fick både bihåleinflammation och astma konstaterat... Inget vidare, men det förklarar en hel del av hans problem och nu kan han ju bara bli bättre med alla mediciner han fick.

Nu satsar vi stenhårt på att vara ännu friskare till nyårsafton.

2 kommentarer:

  1. Uj då, hoppas han bättrar på sig fort med medicinernas hjälp.
    Gött att du är bättre i alla fall och att ni verkar vara på bättringsvägen allihop :)

    SvaraRadera
  2. Ja, hoppas det fortsätter åt det här hållet nu som sagt. Jag är så trött på sjukdom även om det egentligen "bara" är skitsaker...

    SvaraRadera