lördag 24 december 2011

Slut för idag.

Så har årets julafton redan gått till ända. Tiden har gått både snabbt och långsamt i en konstig blandning.

Vi har mått långt ifrån bra, men dagen har ändå varit helt okej.

Förmiddagen spenderades hos mamma dit också min far var bjuden innan sitt eftermiddagsskift. Pojkarnas "mostrar" gjorde en snabbvisit och bytte paket. God mat fick vi (vi som orkade äta).

Eftermiddagen firade vi hos svärföräldrarna och barnens kusin Johanna. Dit kom tomten och sen har vi mest bara umgåtts under kvällen.

Robin har varit riktigt hängig och sovit både hos mamma och hos svärföräldrarna. Det har varit riktigt synd om honom, men jag tror ändå han var nöjd. Duktiga lilla unge.
Linus var nog den som var piggast av alla. Även han nöjd med dagen skulle jag tro.

Somnade snabbt gjorde de båda också när vi kom hem och i säng strax före kl 21, och jag hoppas vi alla får sova riktigt gott i natt. Även gubben där uppe på soffan (sjuka barn har företräde i dubbelsängen).

Nu blir det lite slötittande på Sällskapsresan innan mina gröna också slår igen.

Hoppas ni alla haft en bra julafton & en lite friskare sådan än vi, även om vår också var så bra den kunde =)

Nu dröjer det ett år till nästa gång.

1 kommentar:

  1. Kollar också på Sällskapsresan *s*
    Jag är också trött efter idag så jag kan tänka mig att ni är ännu tröttare.
    Hoppas det blir en bra natt med mycket sömn för er allihop.

    Tack för julklapparna :)

    Kramar :)

    SvaraRadera