torsdag 22 december 2011

Fan också.

Jag tror att jag håller på att bli sjuk jag med. Halsont i form av att ha en taggtrådsboll i halsen och som bara ökat under särskilt kvällen idag. Det känns som ett tryck i övre delen av bröstet och jag vill börja hosta. Det killar i halsen när jag andas och de kvävda hostningarna håller på att spränga både bröstet och halsen i en smäll.

Jag vill verkligen inte. Det passar så klart aldrig att vara sjuk, men särskilt inte nu =/ Så jag tänker ignorera och låtsas som ingenting så långt det går så kanske kroppen också fattar till slut att jag faktiskt är frisk ändå ;)

Linus har varit pigg och feberfri idag.
Robin är frisk (än så länge).
Gubben däremot har varit levande död och som han hostar vill inte jag börja...

Undrar om jag börjar få feber?
Nej, så dum jag är. Jag är ju den som brukar klara mig bäst när familjen får någon sjuka. Det gör jag så klart nu med.

2 kommentarer:

  1. Klart du inte kommer bli sjuk, det är bara inbillning ;-)
    Hoppas det är borta tills i morgon i alla fall.

    SvaraRadera
  2. Men absolut =)
    Jag kan väl ha lite feber nu då när den här dagen ändå är slut. Imorgon är den borta iallafall.

    SvaraRadera